Archívum: SeCube funkciók

Inventory

Inventory: A SeCube konfigurációs adatbázisában nyilvántartott erőforrásokat hierarchiába és kapcsolati viszonyba szervezhetjük, valamint definiálhatjuk a vállalat működési modelljét. Az adatbázisban többek között a vállalat szervezeti felépítését, telephelyi struktúráját, technológiai és humán erőforrásait, rendszereit, szolgáltatásait, adatvagyon-leírását, adatkezelési tevékenységeit és üzleti folyamatait rögzíthetjük, illetve ezek összefüggéseit, kapcsolatrendszerét ábrázolhatjuk, modellezhetjük a működési függőségeket.

Tovább olvasom

Governance

Governance: Az elemzési és tervezési funkciókon felül a szoftver kifejezett célja a biztonsági irányítási rendszer folyamatos felügyelete és fenntartása is. Folyamatos validitás figyelő funkciók támogatják a naprakész eredmények biztosítását, valamint fejlett feladatkezelő funkciókkal támogatjuk a felelősségek és feladatok követését. A modul része a BIA (üzleti hatáselemzés) funkcionalitás is.

Tovább olvasom

Risk

Kockázatmenedzsment: A kockázatelemzés összekapcsolja vagyonelemeink sérülékenységeit és védelmi intézkedéseit a fenyegető veszélyekkel. Lehetséges bekövetkezésük esetén ok-okozati szimulációk mentén elemezhetjük a következményeket és a fellépő üzleti károkat. Egyszerre számos terület különböző típusú (BSR információbiztonsági, humán, fizikai, üzleti, működési, ad-hoc, projekt alapú) kockázatelemzése is futhat párhuzamosan, melyek eredményei egységesen is kezelhetők, ezáltal megvalósítva és támogatva az integrált teljes vállalati kockázatmenedzsmentet (ERM – Enterprise risk management).

Tovább olvasom

Compliance

Compliance & Audit: Rendszeres megfelelés- és audit vizsgálatokat hajthatunk végre számos előre definiált nemzetközi szabvány, biztonsági ajánlás és jogszabály szerint, ugyanakkor tetszőleges audit/követelmény jegyzékeket is (pl. biztonsági szabályzatok, anyavállalati elvárások, belső audit követelmények) összeállíthatunk. A különböző megfelelés/audit vizsgálatokat akár párhuzamosan is kezelhetjük, a hiányosságokat pedig integrált cselekvési tervekkel kezelhetjük, részletes, akár időgép szerű riportolási, jelentés generálási lehetőségekkel.

Tovább olvasom

BCM

Üzletmenet-folytonosság és IT helyreállítás menedzsment: A BCM modul képes egységes módon kezelni mind az üzletmenet-folytonosság, mind a technológiai helyreállítás tervezést, közös visszaállítási időcélok (RTO, MTPD, RPO) mentén. Az üzletmenet-folytonosság tervezés (BCP) során az üzleti folyamatokat támogató erőforrások (legyen az technológia, humán, létesítmény stb.) kiesésére definiálhatunk helyettesítő és megkerülő megoldásokat. A helyreállítás (DRP) és szolgáltatásfolytonosság (SCM) tervezés során a technológia erőforrások, rendszerek, szolgáltatások részletes helyreállítási és áthidalási tervezését hajthatjuk végre.

Tovább olvasom
top