Az Inventory nem önálló modul, alap funkció mely minden modulban megtalálható.
Az Inventory nem önálló modul, alap funkció mely minden modulban megtalálható.
A SeCube konfigurációs adatbázisában, az ún. „Inventory”-ban a vállalat szervezeti felépítését, telephelyi struktúráját, leltári elemeit, adatvagyonát, üzleti folyamatait és azok bizonyos tulajdonságait, illetve összefüggéseit tartjuk nyilván és ábrázoljuk. Tehát a szervezet felépítését és működését leíró konfigurációs elemeket és ezek kapcsolatait. Az Inventory ezáltal lefedi egy Információbiztonsági Irányítási Rendszer vagyonelem leltár követelményét.
A tárolható konfigurációs elemek fő csoportjai, az ezek alatt lévő konfigurációs elemek fajtái szabadon kialakíthatók:
Az Inventory szükséges alapot szolgáltat a SeCube további moduljaiban implementált munkafolyamatokhoz. Az Inventory teljes feltöltése nem elvárás a ráépülő funkciók működéséhez.
Az Inventory felépítése rugalmas és paraméterezhető. A szoftverrel szemben alapvető követelmény volt az Inventory valós testreszabhatósága, hiszen különböző iparágak vállalatai eltérő eszközökkel és eltérő működési modell alapján működhetnek.
Az Inventory rugalmassága miatt már meglévő nyilvántartások adat struktúráját is letudja képezni a szoftver, illetve integráltható azokkal.
Az Excel Addin egy MS Excel alá telepíthető saját kiegészítő, saját funkcionalitással. Segítségével szoftver web-es felülete mellett MS Excel komponenssel is támogatjuk az Inventory online szerkesztését, exportját és importját.
Az ETL (Extract – Transfer – Load) funkció célja CMDB és egyéb nyilvántartásokból kinyert információk konfigurálható importálása (manuális vagy automatikus) a SeCube Inventory adatbázisába.